Zarządzanie najmem
Wymagamy zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości zarobków, aby właściciel mógł czuć się całkowicie pewnie w odniesieniu do najemców. Dokumenty te pozwalają zweryfikować stabilność finansową potencjalnego lokatora i minimalizują ryzyko opóźnień w opłatach.
Doceniamy również referencje z wcześniejszych wynajmów, ponieważ świadczą one o rzetelności i odpowiedzialności najemcy. Dodatkowo mile widziane są informacje o obecnej sytuacji zawodowej, takie jak rodzaj umowy czy okres zatrudnienia. Wszystko to ma na celu zapewnienie obu stronom transparentności i poczucia bezpieczeństwa na czas trwania umowy najmu.
Zajmujemy się wykończeniem i umeblowaniem mieszkania, aby było w pełni gotowe do zamieszkania przez przyszłego najemcę.
Proces przygotowania obejmuje:
⇒analizę nieruchomości,
⇒sporządzenie protokołów,
⇒sesję zdjęciową lokalu,
⇒marketing, który obejmuje promocję mieszkania na lokalnym rynku.
⇒ Gwarantuję stały dostęp do serwisu, w którym właściciel może sprawdzić należności.
⇒ Organizujemy serwisy techniczne.
⇒ Sprawnie usuwamy wszelkie usterki.
⇒ Monitorujemy stan zużycia mediów.
⇒ Obsługujemy wszystkie rozliczenia administracyjne.
⇒ Nadzorujemy terminowe płatności.
⇒ Przeprowadzamy wizyty kontrolne.
⇒ Weryfikujemy zgodności umów z aktualnym stanem prawnym.
⇒ Sporządzamy umowy najmu dostosowane do obowiązujących przepisów i specyfiki nieruchomości.
⇒ Tworzymy protokoły zdawczo-odbiorcze i dokumentujemy stan techniczny lokalu.
⇒ Wystawiamy faktury oraz dokumenty księgowe
⇒ Zajmujemy się windykacją należności w przypadku zaległości płatniczych.
Bartosz
© Mountain Development sp. zo.o. – ALL RIGHTS RESERVED
Wprowadź swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail. Otrzymasz link do utworzenia nowego hasła przez e-mail.